vargaflicka

Alla inlägg den 9 september 2011

Av sazzy rainyday - 9 september 2011 17:41

mraow!!

så kelsjuk atm så det knappt är sant! vill krypa upp ijämte någon framför en brasa och njta av värmen och närheten... anyone up for the jobb? no?.....ok

får väl mysa för mig själv då! >.<


har börjat på en ny mask, får se hur det går med denna... vet inte riktigt hur det ska gå med den. funderar på att inspireras av höstbrasor, halloween, gothism, massa höst höst höst!!

hösten är nog den årstiden jag både hatar och älskar mest.. sen att mitt humör är som en jojjo atm gör inte saken bättre, lättförälskad, lättsårad, lättiriterad, kärleksfull, deppig, glad och ledsen. Det värsta är när man får alla fem minuters förälskelserna   I know I alwais been the kind of girl who Crash and Burn, but this ain't fun at all...


men nu ska jag fortsätta lyssna på glad och poppig musik så jag inte tappar humöret igen 

"Make me immortal with a kiss"     

meow     

// Pandemonium

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards